РЕКОМЕНДАЦІЇ
районної Інтернет-конференції з проблеми "Інноваційна діяльність педагога в сучасному
освітньому просторі"
1. Відділу
освіти Гайворонської районної державної
адміністрації:
1.1. Створити необхідні організаційні умови для
реалізації інновацій в управлінні освітою.
1.2. Забезпечити реалізацію державних програм,
спрямованих на інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення
матеріально-технічної закладів освіти.
1.3. Враховувати під час атестації педагогічних
працівників їх готовність до реалізації інноваційних технологій навчання зі
свого предмета.
1.4. Забезпечити участь педагогічних працівників району у
роботі обласних методичних заходів
2. Методичному кабінету відділу освіти Гайворонської
районної державної адміністрації:
2.1. Щорічно проводити моніторинг професійної готовності
педагогічних кадрів до роботи щодо впровадження інновацій з метою вдосконалення
та корегування змісту методичної роботи.
2.2. Удосконалити систему підготовки педагогів до
впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
2.3. Вивчати, узагальнювати і поширювати досвід
використання інноваційних технологій, публікувати на сайті методичного кабінету
матеріали з досвіду роботи педагогічних працівників.
2.4. Постійно
залучати педагогічних працівників навчальних закладів до участі у в різних
формах методичної роботи.
2.5. Поповнювати бібліотеку методичного кабінету
науково-методичною літературою для забезпечення освітніх потреб педагогічних
працівників з питань впровадження інноваційних технологій навчання.
2.6. Постійно співпрацювати з науково-педагогічними
працівниками та методистами КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», Кіровоградського
державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка,Уманського державного педагогічного університету імені П.
Тичини.
2.7. Провести майстер-клас Лютинської М.О., вчителя інформатики
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Солгутове з проблеми "Використання
освітнього інструменту google classroom на уроках" для педагогів району.
2.8. Провести майстер-клас Красножон О.В., вчителя інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів с.Солгутове з проблеми "Формування предметної компетентності з хімії
шляхом застосування на уроках прийомів ейдетики та мнемотехніки".
2.9. З 2015/2016 н.р. розпочати роботу творчої групи для керівників навчальних закладів з проблеми «Від школи, що навчає, до школи, що керує знаннями».
3. Керівникам загальноосвітніх
навчальних закладів:
3.1. Забезпечити
умови для самоосвіти вчителів на основі використання сучасних інформаційних
технологій, в тому числі медіа- та Інтернет-освітніх ресурсів.
3.2. Забезпечити
участь педагогів навчальних закладів в роботі районних методоб’єднань, творчих
груп, семінарів, інших методичних заходів.
3.3. Залучати
педагогів до участі в конкурсах фахової майстерності, конференціях,
педагогічних читаннях.
3.4. Створювати умови для виявлення здібностей і
талантів учнів через їх максимальну участь в різних формах проектної, творчої і
дослідницької діяльності.
3.5. Враховувати в процесі навчання запити учнів,
батьків і громадськості.
4.
Педагогам навчальних закладів:
4.1.Активно використовувати інноваційні технології, ІКТ, опорні
схеми під час вивчення базових дисциплін та комп’ютерні форми контролю і оцінки
якості освіти.
4.2. Під час використання інноваційних педагогічних
технологій в організації освітньо-виховної роботи враховувати вікові та
індивідуальні особливості дітей, нахили, здібності і потреби.
4.3. Формувати загальнокультурну, соціальну,
комунікативну, інформаційну, громадянську, технічну та здоров'язберігаючу
компетенції вихованців.
4.4. Підвищувати
власну професійну компетентність шляхом участі в різноманітних
науково-методичних заходах, займатися самоосвітньою діяльністю
Немає коментарів:
Дописати коментар